sobota, 30 kwietnia 2011

Once upon a time in London


Na święta postanowiłam  pojechać do mojej siostry Anety i jej chłopaka Krzyśka.do Anglii :) A przy okazji odpocząć i pozwiedzać. A był to mój pierwszy wyjazd do Wielkiej Brytanii :3  Co do zwiedzania, to niestety nie zwiedziłam wszystkiego, zdecydowanie było za mało czasu, mam nadzieje, ze następnym razem uda mi się pojechać na dłużej i zwiedzić więcej :)   Co mogłabym powiedzieć jeszcze, podobają mi się dla odmienności, domy, (co tam ze zawsze obok siebie są takie same) ale lepsze takie domy, niż blok (zdecydowanie) :) 

A teraz pokażę wam parę zdjęć, jakie zrobiłam na Angielskim morzu :P  :)

Ocean Beach :P



Ta pani w kapeluszu miala bardzooo duze cycki :P


Angielskie morze i plaza :P



Fish & Chips :P
Muszelki me

A teraz zdjecia takie poprostu :)

Slynny czerwony dwupietrowy bus :)

szykowanie do slubu Kate & Williama


Palac Buckingham


przepiekny Herb <3


Z eye london :P


Bardzo fajna rzezba! -Albo i pomink
ART
RED telephone :p
Baacznosc!!


Jaa :3
K&W
Canary Wharf
Moja sis :* <3
Mummy and Daddy and I :3

Juz Big Ben  w oddali :)



Ja z Kolezanka mojej siostry, Justyną :) (ja to ta mala :P)

BIG BEN (a na wizytowkach i rysunkach zawsze byl czerwony) :P





NA dzis to koniec. W nastepnym poscie bedzie British Museum.

Dobranoc
Good night
                            Oyasumi nasaii (おやすみ)

***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz